sâmbătă, 27 decembrie 2008

A fost. Nu mai e. Stiu. Nu imi pare rau,dar totusi...

Ma pregatesk sa plek asa k nu am foarte mult timp sa ma gandesk la ce voi scrie. Vruiam doar sa precizez k astazi am vazut cum cad primii fulgi de nea. Priveam nostlagik pe fereastra si imi aduceam aminte de toate clipele petrecute impreuna, pt k Da, ink iti mai simt urmele buzelor tale pe gatul meu...ink imi doresk cu fervoare sa-ti mai simt pt ultima oara rasuflarea, sa-ti respir aerul. Si era atat de frumoas knd ma mangaiai...
Dacă te sărutam o dată, imi intorceai zece sărutări la loc şi nu eram lacomă după ele pentru că mi le dădeai din belşug.
Cu fiecare fulg ce cadea Revedeam frenetica noastră bucurie de viaţă cu surasul ei nepotolit- Si, desprinsă de realitate, suradeam trecutului...
Insa s-a terminat ACUM! Privim catre viitor luand cu noi doar simple amintiri. Rămai cu bine, dragul meu!
Totusi, Multumesk fulgilor de nea k mi-au adus aminte de tine, k m-au facut sa visez iar.. chiar dk in mintea mea simtamintele erau plecate, aruncate, fara ca macar sa-mi pese.
[de la ea pt el]

Un comentariu:

  1. de unde ai puterea de a-mi citi gandurile?...nici eu nu cred k puteam descrie mai bine ce am simtit azi...a fost destul de ciudata ziua de astazi, plina de sentimente si ganduri care odata, demult ingropate adanc in suflet, au iesit la suprafata...insa aceste sentimente vor trebui ingrope la loc intrucat acolo le este locul...TRECUTUL este TRECUT si trebuie lasat in urma!!! ce iti mai pot spune?...k ma mira si ma incanta faptul k gandim intr-un mod asemanator?...cred k ti-ai dat seama deja:P...te las acum...ma duc sa privesc ninsoarea:X

    RăspundețiȘtergere