marți, 16 decembrie 2008

Ça se voit dans mes yeux...

In ultimul timp am fost atat de bulversata de schimbarile care s-au petrecut in viata mea, incat am hotarat sa le ignor.Sa trec pur si simplu pe langa ele, eventual sa inchid ochii si sa ma strecor si sa ma prefac ca nu s-au petrecut. Am reusit. Aproximativ 3 zile. M-am complacut intr-o situatie nu tocmai ok pentru mine si pentru cum eram eu candva. Imi aduc aminte cand eram in generala si imi doream atat de mult sa intru in Lazar. Cata ambitie, cat am invatat, cat am sperat, ce m-am bucurat. Akm nu mai e nimik care sa ma motiveze..poate simplul fapt k ma aflu intr-o clasa de copii kre isi dedica mai tot timpul studiului. in fine.. akm orkm totul e diferit. Insa am invatat sa comun si sa ma integrez in orice grup. kred. Am unii colegii cu care am aceleasi preocupari si cu care ma inteleg bn si e Ok..:x insa am prieteni care din fericire nu ezita sa-mi redea starea de beatitudine ori de cate ori ma las coplesita de probleme.

3 comentarii:

  1. multumesc mult pt acele cuvinte absolut minunate!>;d<...si ma regasesc in postarea aceasta a ta...si eu sunt bulversata de tot ce mi se intampla...mai ales in ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi se intampla sa trec peste anumite situatii si sa ma prefac ca nu s`au intamplat,dar mai devreme sau mai tarziu exista consecinte,sau daca imi amintesc ma simt nasol :))

    RăspundețiȘtergere
  3. deci chiar ai dreptate in special la faza cu colegii nostri dragi care nu stiu sa faca altceva decat sa invetze toata ziua si cand nu invatza, se intalnesc sa mai faca o problema la fizica...in fine...oricum nu stiu dak ai observat dar a cam trecut un semestru din cei 4 ani de liceu iar noi n-am facut mai nimic din ceea ce speram ca vom face( odata ajunse la liceu..etc )...asa k timpul sa cam dus degeaba, pentru nimic...si oricum imi pare rau k viatza (cel putzin mie) mi se rezuma doar la scoala...e trist dar asta e!!!

    RăspundețiȘtergere