miercuri, 24 decembrie 2008

si poate exista loc de schimbari...

In fiecare an e la fel... De ce sarbatorile devin atat de comerciale?...De ce tuturor le pasa doar de cadouri?...De ce nu incercam sa simtim cu adevarat aceasta sarbatoare atat de pura si de frumoasa?!..astia suntem noi, oamenii?
In afara acestui lucru sunt dezamagita si de cadoul meu de Craciun. Chiar dk am zis k nu m-ar interesa, totusi as prefera sa primesk ceva simbolik din partea parintilor, ceva cumparat de ei. Nu vreau bani. (puteti intelege asta???)... Ink sunt un copil, am doar 15 ani. M-as bucura enorm sa gasesk sub brad un cadou din partea voastra...Pot sa sper k anul asta va fi diferit ? Ca v-ati gandit ce m-ar face cu adevarat fericita?

2 comentarii:

  1. din nou..DIN NOU..GANDIM LA FEL!
    si mie de cand am 10 ani...imi tot dau bani...(parintii)
    in schimb..eu le cumpar mereu cate ceva..simbolic ofc...cu economiile mele de adolescent..e destul..macar eu ma gandesc la ei..
    dar dupa aceea ma gandesc cat de multe au facut pt mine si cat ii iubesc...si le iert fiecare Craciun in care uita sa imi mai ofere traditia si fericirea de a-l astepta pe ...Mosu'

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dprepate mah...si stii ce e cel mai trist...ca spiritul asta al Craciunului se pierde incet incet odata cu trecerea fiecarui an...( parerea mea )...totul se rezuma, cum ai spus si tu la cadouri, la lucruri materiale, la bani...la mancare cat cuprinde in ziua de Craciun si atat...nici colindatori nu mai primim ( foarte putzini dintre noi mai fac asta)..ca sa nu mai zic de faptul k nu mai mergem cu colindul tocmai din aceasta cauza: k nu avem cui colinda...bine, sunt si lucruri frumoase in legatura cu aceste sarbatori precum ...hmm sa zicem..impodibirea bradului? am deviat de la subiect...vroiam doar sa-ti spun ca ai dreptate:d:))...PS: oricum ar fi , ramane perioada mea favorita din an:X

    RăspundețiȘtergere