vineri, 2 ianuarie 2009

Si ce mai zici?... Nimik. Tu?

Iarna a venit prea devreme anul asta ... Ink nu eram pregatita pentru ea, asa cum, in ultima vreme, nu sunt pregatita pentru mai nimic. Lucrul care mi se pare,insa, cel mai tragic este ca nici macar eu nu stiu motivul. As face multe si in acelasi timp NIMIK.

Vacanta e pe sfarsite. Inca putin si iar banalitatile de care m-am saturat pana peste cap - gen liceu si ore plictisitoare, colegi cvasidisperati, metrou super-aglomerat, lume proasta,multa si peste tot etc - vor reveni. Poate doar Maestrul Zen sa ma mai salveze..de 5 ori pe saptamana (din nou!). A fost, ce-i drept, o vacanta frumoasa, in care am facut multe lucuri, cum ar fii sa-mi petrek mai tot timpul cu prietenii dupa care tanjeam atat de tare.

Akm ma gandesk doar la faptul k am cam orice si-ar dori cineva, insa tot Nu sunt multumita. Park ceva lipseste. Unii mi-au zis ca nimic nu ma multumeste niciodata, altii ca e bine, mereu, sa vrei mai mult (cat oare?), altii ca e o chestie de moment, altii ca sunt prea rasfatata. Iar eu, eu NU stiu motivul si probabil k nici nu incerk sa-l aflu. Stiu doar k uneori mi se intampla atatea lucruri kre pur si simplu ma pun pe ganduri, imi rascolesk sufletul si ma fac sa fiu ravasita zile de-a randul.

Una dintre chestiile kre ma deranjeaza la mine este faptul k uneori sunt prea dispretuitoare, cautand sa-mi fie mie bine. Nu spun k nu exista persoane carora le ofer toata dragostea mea , Spun doar k sunt indignata de atitudinea majoritatii si de aceea fak tot posibilul sa le arat asta si asa imi atrag eu mereu antipatii. Insa asta prea putin ar conta pentru mine daca n-ar exista si persoane kre simt aceleasi lucruri , dar care Iti vorbesk in fata ca si cum ar fi de-acord cu orice zici tu, chiar daca probabil parerea lui e in dezacord cu a ta.
Insa asta sunt Eu. Nu le zambesk tuturor doar pentru a fi placuta, Nu imi pierd timpu cu emisiuni stupide, Nu umblu pe strada cu o genata Gucci pe mana , Nu ma imbrak doar in roz si auriu, Nu ascult muzica la maxim in locuri publice si nu incerk sa atrag atentia tuturor fraierilor. PUNCT.
Deci in mare, urasc 90% din populatia Romaniei cu varsta cuprinsa intre 10-25 de ani. Cei 10% reprezinta familia, prietenii mei si persoanele care au anumite principii si nu epateaza prin prostie .

4 comentarii:

  1. nici nu stiu de unde sa incep asa ca voi incepe cu inceputul...referitor la primul paragraf vroiam sa-ti zic ca asa ma simt si eu in legatura cu extrem de multe lucruri, cel mai important fiind chiar cel pe care l-ai mentionat tu: ninsoarea...eu pur si simplu iubesc perioada asta a anului( tot ceea ce inseamna iarna, nu neaparat sarbatorile) si am asteptat-o inca din primavara trecuta, iar acum ca am venit( si a si trecut mare parte din ea:|..) nu ma simt pregatita cum ai spus tu...aa si acei cativa fulgi de nea cazuti din cand in cand mai mult ma amageau decat sa ma bucure( cum era normal) asa ca luna decembrie a trecut pe langa mine ca o umbra subtire, ca o adiere de vant pe care nu am simtit-o sau poate chiar am refuzat s-o simt...oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. nici nu iti inchipui cate planuri aveam la inceputul vacantei si cat de mult am visat chiar la acest moment in care iti scriu tie, momente de libertate, fara scoala...dar totusi as fi vrut mult mai mult...nu am realizat absolut NIMIC din tot ceea ce aveam in gand...asa k in locul acelor vise am ramas cu o dezamagire profunda cu privire la TOT, la prieteni and so on...in fond ei m-au dezamagit cel mai tare ( unii din ei) intrucat toate planurile tineau de ei iar cum m-am lovit de indiferenta si nepasarea lor repetata, am obosit sa le mai cer iesiri afara, plecari in colo si in coace etc...cred k totusi eu am avut asteptari prea mari de la ei si am visaaat mult prea mult so now I wake up and I realise that in a couple of days we'll be at that fuckin'school... asa revenim:))...ma bucur k macar cineva a avut o vacanta mai reusita decat a mea...eh...c'est la vie!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca omul intotdeauna a avut dentita de " mai mult" ,mereu, fiindca daca am fi fost lipsiti de aceasta trasatura am fi ramas la omul preistoric( nici chiar asa :))...dar ne-am fi limitat la anumite lucruri si nu am mai fi evoluat deloc...)...pana cand?...o sa stii tu exact pana cand...lucrurile astea se simt si nimic mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  4. mah la faza cu cocalarii sunt de acord cu tine...ai uitat sa spui k vara, cand sunt 38 de grade afara si cum ei nu suporta caldura, isi ridica dragii de ei tricourile lor Nike ca sa li se vada burtoaca si, isi pun o mana in sold , iar cum cealalta este libera...ce sa faca q ea? ce sa faca, ce faca??/ hm...se apuca si se scarpina pe burtile lor pline de paar...mda...f atragator nam ce zice:))) ar trebui sa se dea o lege sa isi tina si ei mainile pe langa corp si hainele pe ei ( eventual sa le si acopere burta):)))...in fine revenim...da chiar tu de ce nu te mangai pe burta cand mergi pe strada??:)))))=)))ar trebui sa incerci...cred k e o senzatie f tare:)) o sa fii una de a lor...mi-am pierdut o idee...nu despre cocalari si obiceiurile lor idioate...:))...las' k iti zic yo...

    RăspundețiȘtergere