sâmbătă, 28 februarie 2009

TU (partea 1)

Mi-e frica sa vorbesc despre tine. Ma tem k vei citi ceea ce voi scrie. Niciodata nu voi reusi sa gasesc cuvintele potrivite pentru a-mi exprima admiratia fata de tine. Dar voi incerca atat cat imi sta in putinta.


Pot sa incep cu chipul tau splendid, ca o masca ce radiaza de fiecare data cand il privesc. Culoarea pielii tale este perfecta,iar ochii tai sunt arzatori. Par negru,sprancene deloc arcuite, un suras fantastic si o gropita dezarmanta.Tu esti culoare, stralucire, bizarerie. Iubesc delicatetea care imi apare in vorbele tale: mandria disproportionata, o mandrie ranita. Iti lipseste samburele sigurantei de sine, tanjesti cu nesat dupa dragostea celor din jur. Nu indraznesti prea des sa fii tu insuti. Singura forta care te impiedica sa te dezintegrezi o reprezinta oamenii. Te ranesc, dar iti mentin trupul si sufletul la un loc. Te recompun." Te biciuiesc" din cand in cand ,intregindu-te. Si cu toate astea uneori mi-e rusine de optimismul tau, de naivitatea ta atat de pura. Speri ca intr-o zii totul se va schimba si viata va fii pe deplin minunata.Oare crezi ca poti, cu emotivitatea si subtilitatea ta, sa razbesti?
De cele mai multe ori tremuri, tremuri de frig,tremuri de frica, sensibilitatea ta este extrema. Simt ca ar trebui sa te ajut, sa-ti fiu alaturi, desi in drumul meu spre tine ma impiedic de fiecare data de ceilalti.
SInceritatea ta absoluta e frumoasa, te reprezinta. Tu nu cunosti nesinceritatie, dramele, experimentele, ticalosiile. Asta ma bucura, imi da curajul sa pot avea incredere in tine din cand in cand, atunci ma simt bine.
Imi place sa ies cu tine, sa vorbim lucruri marunte dar care pentru noi conteaza atat de mult. Si tot ele ne ajuta sa ne cunoastem din ce in ce mai bine. Tu ma intelegi, Nu trebuie sa iti explic de 5 ori un lucru. Cand privirile noastre se intersecteaza stii exact ceea ce vreau sa iti spun.
Nu te laud, doar te apreciez. despre alte calitati,dar si despre defecte voi scrie knd voi putea sa te cunosc mai bine.:) J'adore ce que vous êtes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu