joi, 19 februarie 2009

ceva

Uneori am impresia k nu e bine ceea ce fac!...Ofer prea mult unora care chiar Nu merita!
dar probabil o fac tot ca sa imi fie mie bine....
Ma rog nu despre asta vruiam sa vorbesk akm, ci despre ink un lucru f. important pe care l-am realizat de curand, despre faptul k Totul e posibil. In urma unu eseu facut pt. ora de romana m-am convins de acest lucru...(deci vezi?...snt bune si temele astea la ceva:p).
In principiu as putea face tot ceea ce vreau. As putea sa plek singura la mare si sa nu mai imi pese de Nimeni si de Nimic, As putea lua o nota buna, As putea sa ii fac fericiti pe cei din jurul meu, sau din contra...sa simt satisfactia unei razbunari. As putea sa lupt contra raului, As putea sa inving orice obstacol, As putea sa fiu Eu sau as putea sa fiu altcineva.....
so...Totul e posibil, De ce NU?

Un comentariu: