luni, 29 iunie 2009

asa sau altfel?

Urasc lumea asta superficialaaaaa. Da, o urasc! Desi dk ma gandesc mai bine , poate e mai bine sa fii asa. Esti mai linistit, lipsit de probleme si ganduri. trecut, prezent , viitor? cuvintele astea exista in vocabularul acelor oameni doar pt k inca mai exista niste idioti kre mai pot sa nu uite, sa traiasca momentu si sa spere. NU stiu dk e rau sau bine sa fii ca ei. Tot ce stiu este k eu nu pot sa fiu deloc asa. Ma macina fiecare cuvant rostit kre mi se pare mie k nu ar fi trebuit spus, am grija sa le arat celor la care tin cat inseamna pentru mine, sunt loiala, am grija sa nu-mi dezamagesc prietenii, sunt gata oricand sa ii ajut pe cei din jurul meu, sunt dispusa sa ma sacrific pe mine in favoarea celorlalti. Si pentru ce? Inutil. Asta este concluzia la care am ajuns. Insa nu kred k ma pot schimba, nici pe mine, dar nici pe cei din jurul meu. Ce ar trebui sa fac?!
Un alt lucru care ma macina de cateva zile este legat tot de felul de a fi al oamenilor. Unii stiu sa iti zambeasca de fiecare data, sa te faca sa te simti important pentru el, si sa te linguseasca (mai pe romaneste: sa te pupe-n cur)... Eu ii consider pe acesti oameni ipocriti. Insa din nou incep sa cred k au foarte mult de castigat, si ca in principiu toate acele lucruri pe kre le fac, le aduc beneficii. Oamenii sunt naivi si se lasa usor pacaliti , e de ajuns sa le spui cat de buni sunt (chiar dk tu nu crezi deloc lucrul acela) si deja ii "ai la picioare". Insa eu NU pot si NU pot sa fac ceea ce nu simt. Eu spun totul direct si exact parea mea adevarata, fara modificari. Pentru lucru asta bineinteles, nu sunt atata de placuta ca ceilalti. Putini sunt oamenii care apreciaza onestitatea si nu iau dovezile de sinceritate ca o slabiciune demna de luat in ras. Dar nu am ce face, asa sunt eu. Si din nou spun k nu o sa ma schimb pentru altii, pentru k in primul rand nu pot. Desi uneori imi doresc asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu